Dlaczego jest tak mało interesujących reklam

0
1402
Dlaczego jest tak mało interesujących reklam

Jeśli jakaś reklama zainteresuje szersze grono odbiorców to musi być naprawdę „coś”, wysoka jakość połączona z oryginalnym pomysłem. Niestety tego typu reklama występuje na co dzień bardzo rzadko, dlatego, że większość twórców reklam zwyczajnie powiela znane już wzory, podstawiając pod nie kolejne produkty. Interesująca reklama kosztuje na pewno więcej, aniżeli powielony szablon, stąd jest to jeden z kluczowych powodów, dlaczego jest jej tak mało. Kolejnym problemem jest lęk przed nowością wielu producentów, boją się oni wydać pieniądze na reklamę, której jeszcze nie było, bo nie wiadomo, jak zareagują na nią odbiorcy, stąd najczęściej posługują się sprawdzonymi wzorami, które mają jako taki skutek. Wreszcie reklamy są nudne, bo promują przez cały czas tę samą grupę produktów – proszki do prania, towarzystwa ubezpieczeniowe, sklepy i inne branże, które stały się potocznie mówiąc „oklepane”. I właśnie dlatego jest tak mało reklam, które mogłyby na dłużej przykuć nasza uwagę.

www.biblioteka.edu.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here